התנהגות מומלצת למבוגרים במזג אויר קר

החורף עדיין כאן ובימות החורף הקרים חשוב לשמור על חום גוף וחימום סביבת המגורים בצורה נכונה, במיוחד אצל מבוגרים.
להלן מספר המלצות לשמירה על  הבריאות בתקופת החורף:

  • טמפרטורה קבועה של כ- 24 מעלות. יש להשתמש במכשירים בטיחותיים כמו: מזגן ורדיאטור ולא בתנורי ספירלה ומפזרי חום. חובה לבדוק תקינות המכשיר טרם השימוש בו. למניעת סכנות, יש להרחיק את מכשיר החי
  • השארת פתח לאוורור הבית
  • הקפדה על לבוש מחמם ונוח בשיטת השכבות
  • להתכסות בשמיכות חמות ולהימנע משימוש בסדין חשמלי
  • ביציאה מהבית יש להקפיד לחבוש כובע וכפפות 
  • שתייה חמה ואוכל חמים מסייעים לשמירה על חום גוף 
  • יש להקפיד על שתייה מרובה, גם אם לא חשים תחושת צמא
  • להימנע מארוחות כבדות ומצריכה מוגברת של קופאין ואלכוהול. אלכוהול גורם לקירור הגוף
  • הקפדה על ביצוע פעילות גופנית במטרה לשפר את זרימת הדם
  • ניתן לזהות ירידה בחום הגוף על ידי מתן תשומת לב לירידה בתפקוד ובערנות
  • אם קיים חשש לפגיעת קור – יש לדאוג לחמם מיידית את הגוף ולקבל טיפול רפואי

חורף קל וחמים!