- תביעה לגמלת סיעוד
הטופס מיועד למילוי ע"י התובע, בן משפחה או מכר ולא על ידי החברה הנותנת שירותי סיעוד
- תביעה לבדיקה מחדש של זכאי לגמלת סיעוד עקב טענת החמרה
הטופס מיועד למילוי ע"י התובע, בן משפחה או מכר ולא על ידי החברה הנותנת שירותי סיעוד
כל הזכויות שמורות © לא.ש. סיעוד מקבוצת נטלי | הצהרת נגישות | Wisy – שיווק באינטרנט
אנו בעיצומו של משבר, המזמן לנו התמודדויות מורכבות שלא הכרנו קודם.
ההתמודדות היא של כל אחד ואחת מאיתנו בתוך המציאות האישית שלו ושלנו כחברה.
הציפייה לחזרה מהירה לשגרה מאחדת את כולנו, ומי ייתן ונחזור במהרה לסדר היום הרגיל שלנו, שהפך להיות מוערך מתמיד.
חשוב לנו שתדע/י, שאנו בא.ש. סיעוד עושים כל שביכולתנו להמשיך ולספק שירות לקשיש/ה בהתאם לצרכים המתבקשים תוך הקפדה ושמירה על הוראות משרד הבריאות והמוסד לביטוח לאומי.
צוות המטפלים והמטפלות הנפלאים שלנו עובדים במסירות ובמחויבות וממשיכים לתת שירות מכל הלב.
הצוותים המטפלים מקבלים הנחיות והדרכות שוטפות, כמתפרסם ממשרד הבריאות וביטוח לאומי, לשמירה על היגיינה, מרחק, הימנעות מהגעה לעבודה בזמן מחלה או חום ומצוידים בכפפות חד פעמיות לשימוש בזמן הטיפול בקשיש/ה.
ביקורי הבית, המתבצעים על ידי הבקרים והעובדים הסוציאליים שלנו, הוחלפו בהתאם להנחיות בשיחות טלפוניות, בהם נדרש/ת הקשיש/ה בשלומו/ה ובעדכון אודות הטיפול על ידי המטפל/ת.
אנו לרשותכם בכל שאלה או בירור הן באחד מסניפי החברה והן במוקד השירות שלנו בטלפון: 1-700-700-557
נמשיך ונעשה את כל המאמצים בכדי לאפשר לקשישים להתמודד בכבוד ולא לבד –
היום יותר מתמיד!
בתקופה הזו בולטת עוד יותר העשייה המורכבת והתרומה העצומה שלכן.
הקדישו כמה רגעים לדבריו החשובים של ד"ר יורם מערבי מהמערך הגריאטרי בהדסה, הנותן רקע כללי על טיפול בית בתקופת הקורונה ומוקיר תודה למטפלים ולמטפלות.
הסרטון מוגש באדיבות המוסד לביטוח לאומי ובשיתוף עם ג'וינט –אשל וקרן וואהל.
Automated page speed optimizations for fast site performance