יחידת הרווחה ההיברידית
יחידת הרווחה ההיברידית אחראית על מתן שירותי רווחה באופן דיגיטלי ובמודל עבודה היברידי, באמצעותם נותנת ליווי, ייעוץ ותמיכה ללקוחות החברה ולעובדיה.
- ייעוץ מרחוק – במודל היברידי באמצעות שיחות וידאו, טלפון או צ'אט.
- ליווי מקרים – ביצוע הערכות מצב, סקרים, מעקב אחר תוכניות טיפול ושיחות תקופתיות עם לקוחות.
- הפניית לקוחות לשירותים נוספים – תיווך בין צרכי לקוחות לגורמי טיפול ורווחה נוספים בארגון או מחוצה לו.
- מתן מענה והתערבות במצבים מיוחדים – מתן מענה מהיר למקרים הדורשים התערבות במצבים מיוחדים, עבודה ישירות מול הלקוחות ו/או מתן תמיכה וכלים למטפל/ת הסיעודי המצוות ללקוח.
- הבטחת איכות ושביעות רצון – ביצוע תהליכי בקרה מקצועית להבטחת שביעות רצון לקוחות.
- מנטורינג והדרכה – הנחייה מקצועית בנושאים שונים.