יחידת הרווחה ההיברידית

יחידת הרווחה ההיברידית  אחראית על מתן שירותי רווחה באופן דיגיטלי ובמודל עבודה היברידי, באמצעותם נותנת ליווי, ייעוץ ותמיכה ללקוחות החברה ולעובדיה.

  • ייעוץ מרחוק – במודל היברידי באמצעות שיחות וידאו, טלפון או צ'אט.
  • ליווי מקרים – ביצוע הערכות מצב, סקרים, מעקב אחר תוכניות טיפול ושיחות תקופתיות עם לקוחות.
  • הפניית לקוחות לשירותים נוספים – תיווך בין צרכי לקוחות לגורמי טיפול ורווחה נוספים בארגון או מחוצה לו.
  • מתן מענה והתערבות במצבים מיוחדים – מתן מענה מהיר למקרים הדורשים התערבות במצבים מיוחדים, עבודה ישירות מול הלקוחות ו/או מתן תמיכה וכלים למטפל/ת הסיעודי המצוות ללקוח.
  • הבטחת איכות ושביעות רצון – ביצוע תהליכי בקרה מקצועית להבטחת שביעות רצון לקוחות.
  • מנטורינג והדרכה – הנחייה מקצועית בנושאים שונים.