אמנת שירות

טובת הלקוח – הקשיש
חברת א.ש. סיעוד ורווחה רואה בראש מעייניה וכייעודה את טובת הקשיש באמצעות עקרון מצוינות השירות – שירות ממוקד ללקוח. חברת א.ש. בונה ללקוח תוכנית סיוע המתאימה ביותר לצרכיו ושוקדת לבחור לקשיש את המטפלת המתאימה לו אישיותית, מקצועית ושירותית.

אמינות ומקצועיות
עקרון האמינות בשירות בא לידי ביטוי ב-25 שנות שירות הניתן לאלפי לקוחות בכל רחבי הארץ, לקוחות הבוחרים בכל פעם מחדש להמשיך ולקבל שירות מצוין מהחברה. חברת א.ש. מעסיקה צוות רחב של עובדים סוציאליים, אחיות, אנשי מקצוע מוסמכים בתחום הסיעוד ומטפלות מוסמכות בתחום הטיפול הסיעודי.

ניהול ידע
חברת א.ש. משקיעה ומפעילה תשתיות טכנולוגיות מתקדמות בתחומי המחשוב והטלפוניה. תשתית המחשוב, מהמובילות בתחום, מאפשרת קבלה ומסירה של מידע עדכני ללקוחות החברה. העברת הידע בין עובדי החברה online מאפשרת שפה אחידה בין כל עובדי החברה ותורמת למקצועיות הגבוהה.

נגישות וזמינות ללקוחות
לחברת א.ש. 25 סניפים ברחבי הארץ. דבר זה מאפשר לקשיש ולבני משפחתו נגישות וזמינות מרובה.

מעורבות בקהילה

  • ביקורי בית בבית הקשיש
  • טיפוח קשר עם בני משפחת הקשיש
  • מוקד מידע והכוונה לשירותים משלימים לקשיש בקהילה
  • מתן סדנאות והרצאות בקהילה על היערכות הקשיש ובני משפחתו להתמודד, והתערבות בשעת משבר
  • אתר אינטרנט מעודכן ונוח לשימוש

א.ש. סיעוד ורווחה פועלת על פי מערכות ידע וערכים שהתגבשו במשך 25 שנות פעילותה. אבני הדרך שלנו הם: אנושיות, שירותיות, יוזמה, יושרה ומקצועיות. כל אלה מהווים את הייחודיות של א.ש. סיעוד ורווחה וממצבים אותה כגוף מוביל במתן שירותים לבני הגיל השלישי.

פנה אלינו ואיתנו יחד תתמודד בכבוד ולא לבד

 

במידה ויש לך שאלה או בקשה תוכל/י לשאול כאן ע"י מילוי הפרטים ואחד מנציגי א.ש. יענו במהירות:

שם מלא(חובה)

דוא"ל (לא חובה)

טלפון (חובה)

הערות (לא חובה)